• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

singular

Mattan

Panerai
Sorry, ta bort tråden om ni vill, men vet inte riktigt hur jag ska få kontakt, har försökt både mail och pm i några dagar.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det tog honom ungefär en månad att svara mig på ett PM en gång, men det var ingen biggie. Roligt dock när svaret väl kom. :D
 
D

Deleted member 1265

Guest
image.jpg
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Alla som väntat på PM och mailsvar - beklagar, är ju alltid mycket som händer för mig (har en idé om att skaffa ett vettigt boende och knegar ihop lite deg - den här månaden blev det 202,5 timme extrajobb utöver det jag vanligtvis gör...) men lite extra mycket under veckoslutet, sorry!

Alla bör ha fått PM-svar idag, imorgon bitti köttar jag mig genom mailkorgen.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Alla som väntat på PM och mailsvar - beklagar, är ju alltid mycket som händer för mig (har en idé om att skaffa ett vettigt boende och knegar ihop lite deg - den här månaden blev det 202,5 timme extrajobb utöver det jag vanligtvis gör...) men lite extra mycket under veckoslutet, sorry!

Alla bör ha fått PM-svar idag, imorgon bitti köttar jag mig genom mailkorgen.

Det skall väl tilläggas att det är 202,5h mobil- och datorfri tid, inte sant?
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Alla som väntat på PM och mailsvar - beklagar, är ju alltid mycket som händer för mig (har en idé om att skaffa ett vettigt boende och knegar ihop lite deg - den här månaden blev det 202,5 timme extrajobb utöver det jag vanligtvis gör...) men lite extra mycket under veckoslutet, sorry!

Alla bör ha fått PM-svar idag, imorgon bitti köttar jag mig genom mailkorgen.


Låter lite väl intensivt! Hoppas det bara är en tillfällig topp, annars är du ute på djupt vatten. Var rädd om dig! :)
 

Whedda

Rolex
Med all respekt till TS så tycker jag att det är mer respektlöst att starta en tråd om att någon inte svarar på ens meddelande än att man faktiskt inte svarar på någons meddelande. Vi snackar om ett hobbyrelaterayt entusiastforum och jag själv känner inte att man har en skyldighet att ta tid från arbete för att svara på PM tex. Såvida det inte var ett arbetsrelaterat meddelande såklart.




Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Det skall väl tilläggas att det är 202,5h mobil- och datorfri tid, inte sant?
Det är så det är tänkt, ja.

Låter lite väl intensivt! Hoppas det bara är en tillfällig topp, annars är du ute på djupt vatten. Var rädd om dig! :)
Uppskattar omtanken - jag är inne på fjortonde månaden av att kötta ordentligt.

Med all respekt till TS så tycker jag att det är mer respektlöst att starta en tråd om att någon inte svarar på ens meddelande än att man faktiskt inte svarar på någons meddelande. Vi snackar om ett hobbyrelaterayt entusiastforum och jag själv känner inte att man har en skyldighet att ta tid från arbete för att svara på PM tex. Såvida det inte var ett arbetsrelaterat meddelande såklart.




Skickas från min iPhone via Tapatalk

Det var i det här fallet arbetsrelaterat - TS hade skickat ett par firmarelaterade mail som hamnat fel och sedan kontatat mig via PM vilket jag inte läst (eftersom jag skjutit PM-korgens tömmande och svarande till söndagen).
 

Mattan

Panerai
Med all respekt till TS så tycker jag att det är mer respektlöst att starta en tråd om att någon inte svarar på ens meddelande än att man faktiskt inte svarar på någons meddelande. Vi snackar om ett hobbyrelaterayt entusiastforum och jag själv känner inte att man har en skyldighet att ta tid från arbete för att svara på PM tex. Såvida det inte var ett arbetsrelaterat meddelande såklart.




Skickas från min iPhone via Tapatalk
Var självklart "jobbrelaterat" som singular själv påpekat. Hade givetvis inte gjort såhär om det bara var ett vanligt PM.
Kanske var överilat att starta tråden ändå men alllt är utrett nu så admin kanske kan stänga tråden.
 
Topp