- Pris
- 33000/26000
- Returpolicy
- Enligt överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
Hej ! Är sugen på något nytt och då är jag sugen på att byta(eller sälja) min Sinn 103 Klassik 12 eller/och Sinn 103 St Klassik C
Pengar upp/ner från min sida. Även försäljningen är självklart intressant.
Sinn Klassik 12 numrerad LE, 600 ex
Fullset uttagen sent -21
Endel märken på baksidan av bandhornen efter bandbyte, och även ett minimalt märke vid klockan 9,30 men i övrigt i bra skick. Dock finns hairlines på en helt polerad klocka även om jag tycker denna klarat sig bra . Går som den ska.
Skickar gärna mer bilder/ film om så önskas
Hade tänkt 33k
Sinn 103 St Klassik C numrerad LE, 200 ex
Fullset uttagen 2023
Bra skick, Finns hairlines på helpolerad klocka, Kan kanske förekoma någon minimalt märke i plexit men inget jag lyckats störa mig på eller se. något mindre märke på vridringen. Håller tiden vad jag kan bedöma enligt spec.
se bilder. Kommer några fler/bättre bilder så fort jag hinner och solen visar sig.
Hade tänkt 26k.
Har passande H-länk och endel originalband som kan förhandlas med.
När det kommer till byte är det Panerai som är mest intressant (framförallt Radiomir och sub) i övrigt kan även Sinn, Breitling, Tudor, Longines, Omega, Gs, Seiko,IWC, Stowa och Cartier vara av intresse så testa gärna
F2f i södra Småland Värnamo/Ljungby/växjö om så önskas. Kan möta dig en bit på vägen om så önskas med
Referenser:
Tack KS för ett fantastisk forum !
Pengar upp/ner från min sida. Även försäljningen är självklart intressant.
Sinn Klassik 12 numrerad LE, 600 ex
Fullset uttagen sent -21
Endel märken på baksidan av bandhornen efter bandbyte, och även ett minimalt märke vid klockan 9,30 men i övrigt i bra skick. Dock finns hairlines på en helt polerad klocka även om jag tycker denna klarat sig bra . Går som den ska.
Hade tänkt 33k
Sinn 103 St Klassik C numrerad LE, 200 ex
Fullset uttagen 2023
Bra skick, Finns hairlines på helpolerad klocka, Kan kanske förekoma någon minimalt märke i plexit men inget jag lyckats störa mig på eller se. något mindre märke på vridringen. Håller tiden vad jag kan bedöma enligt spec.
se bilder. Kommer några fler/bättre bilder så fort jag hinner och solen visar sig.
Hade tänkt 26k.
Har passande H-länk och endel originalband som kan förhandlas med.
När det kommer till byte är det Panerai som är mest intressant (framförallt Radiomir och sub) i övrigt kan även Sinn, Breitling, Tudor, Longines, Omega, Gs, Seiko,IWC, Stowa och Cartier vara av intresse så testa gärna

F2f i södra Småland Värnamo/Ljungby/växjö om så önskas. Kan möta dig en bit på vägen om så önskas med

Referenser:
Tack KS för ett fantastisk forum !
Bilagor
Senast ändrad: