- Pris
- Olika
- Returpolicy
- Enl ök
- Bilder Skickat
- Ja
Går i tankar om att konsolidera lite så lägger ut några av mina klockor till försäljning. Byte flera av mina mot en kan vara av intresse, kom med förslag och tänkt bytesvärde i så fall.
F2F i Stockholm, kan skickas på köpares bekostnad. Klicka på respektive grön knapp för att se fler bilder.
Sinn 103 med plexi på H-länk. Köpt ny av mig från Erikson för drygt en månad sedan. Använd < 5 ggr och således så gott som ny. 18k.
Doxa Sub 600t, svarta tavla med keramisk vridring. Uttagen januari 2022. Fint skick med mindre spår av användning. 12k.
Grand Seiko SBGP003. Uttagen mars 2021. Fint skick med spår av användning. Att anmärka på är en repa på glasringen vid kl 11. 20,5k. SÅLD!
Oris Big Crown Pointer Date, Roberto Clemente LE. Uttagen oktober 2020. Följer även med originallänk som är köpt separat för 5690 kr. Fint skick med spår av användning. 12k. SÅLD!
F2F i Stockholm, kan skickas på köpares bekostnad. Klicka på respektive grön knapp för att se fler bilder.
Sinn 103 med plexi på H-länk. Köpt ny av mig från Erikson för drygt en månad sedan. Använd < 5 ggr och således så gott som ny. 18k.
Doxa Sub 600t, svarta tavla med keramisk vridring. Uttagen januari 2022. Fint skick med mindre spår av användning. 12k.
Senast ändrad: