• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn 103 ST Roberto 103.038 Limiterad Orange

D

Deleted member 1154

Guest
Pris
0
Returpolicy
.
Bilder Skickat
  1. Ja
Sinn 103 ST Roberto 103.038 Limiterad Orange
Verk: Valjoux 7750
Limiterad 50 exemplar
I exeptionellt bra skick men använd, tejpen till och med kvar på claspen, se bilder

Tysk dagskiva
41mm utan krona, lug till lug 47mm, höjd 16mm, bandbredd 20mm
Box , papper och både länk och Sinn band ingår, se bilder, länken ska va full längds och klarar 20cm
Från ca 2012-2014
Servicehistorik okänd men fungerar bra

Köpte den ganska nyss av en samlare som knappt rört den, men vi klickar inte storleksmässigt, och jag ska dra ner klockintresset får den lämna. Jag har använt den 2ggr.

Pris: sänkt till 17900kr , förr 21500kr i och med skicket och endast 50 ex gjorda.
Tyvärr måste jag sänka priset då bilen ska servas :-( så nu är det prutat och klart

Retur: Efter överenskommelse
Byte: Tyvärr inget byte

Tack KS för annonsplats
Kan skickas med värdefrakt eller rek



Och här en produktbild hur den kan se ut med bandet på

 
Senast redigerad av en moderator:
Topp