• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Marksan

Silver
2-Faktor
Pris
17000
Returpolicy
Inom 24 timmar på köparens bekostnad, båda ska vara nöjda.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min Sinn 103 St Sa eftersom den får alldeles för lite handledstid (https://www.sinn.de/en/watches/103-st-sa.html; nypris just nu 34 495 kr). Klockan är uttagen i 2018 i Finland, jag är andra ägaren och köpte den 2022 via Chrono24. Den har fått sig en service i somras hos Urbrev (kvitto finns) så den går som den ska. Länken är nyare, från 2022. En av de sista 103 med ett 7750 urverk! Klockan är i bra men använt skick, som syns på bilderna (som är tagna under stark ljus så alla hairlines syns tydligt). Det finns ett lite större 'skavsår' på sidan av boetten mot undersidan, se bild 2, men den syns inte när man bär klockan. Kommer fullset, inklusive orginallåda till länken och insexnycklar (inte med på bilderna).

Pris 18000 17000, jag bjuder på rek extra.

IMG_4640 (1).jpg
IMG_4642 (1).jpg
IMG_4644 (1).jpg
IMG_4646 (1).jpg
IMG_4648 (1).jpg
IMG_4650 (1).jpg
IMG_4641 (1).jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp