• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Sinn 103 st PB

Birkhel

Guld
2-Faktor
Pris
16.500kr
Returpolicy
Ej retur om vi inte kommit överens om något innan avslutad affär.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Sinn 103 St.
Fullset, uttagen från Eriksons -21.

Tickar på, okänd servicehistorik. Gott bruksskick med märken framförallt på länken. Märken efter bandbyten på baksidan av bandhornen. Jag polerade akrylglaset med polywatch för någon månad sedan.

Se bilder för beskrivning av skicket. Önskar fler bilder eller mer info så skicka ett PM så löser vi det.

Pris: 16.500kr

Sänker till 15.500kr

IMG_8869.jpeg
IMG_8868.jpeg
IMG_8866.jpeg
IMG_8865.jpeg
IMG_8864.jpeg
IMG_8863.jpeg
IMG_8862.jpeg

Ej retur om vi inte har kommit överens om något innan avslutad affär.

Jag bjuder på frakten. F2F kring Värmland möjligt.

Delbyten kan vara aktuellt. Då mot CWC, äldre marathon navigator eller liknande. Även dyrare objekt med pengar upp från min sida kan vara aktuellt. Testa! Samma bytesvärde.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp