• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn 103 st ty 1000€

Moorflax

Patek
2-Faktor
Har våndats lite fram och tillbaka men nu är det dags! Den SKA säljas och den ska säljas för samma pris den köptes för från C24 förra året med den skillnaden att den nu är nyservad för 5900 kr!

Klockan då? Jo det är en Sinn 103 st ty. En lite ovanligare modell som fyller utrymmet mellan två helt andra klockor. Komplikationen heter tachymeter och den lär ju inte du heller använda. ;)
Om Sinn 356 är för liten med 38,5 mm och 358 för stor med 42 mm så har denna det perfekta måttet 40 mm!
Jag tycker faktiskt man ska se denna klocka som en variant av 356 och 358 och inte 103. Men det är upp till dig att avgöra hur du ser på den. Snygg som 17 är den iaf

Klockan lämnades till Erikson Urhandel i början på maj för vidare färd till det tyska moderskeppet i Frankfurt och nu i augusti kom den tillbaka. Jag har bara provat den någon enstaka dag sedan den servades.

För att locka lite extra så skickar jag med en Casio med nytt batteri men repigt glas. Den kommer med det läder som satt på 103:an när jag köpte den. Vill inte riskera att repa Sinn-klockan bara för att byta band så jag skickar helt enkelt med Casion i priset! Skickar även med ett Bondnato och två klippta lädernatos. Den skickad i Sinns servicebox.
Pris: 1000€ vilket idag är 9541,226 kr
Retur: Nej
Byte: Njae... Om du har en Sinn UX eller en mysig Cartier så kan vi snacka. Du kan ju prova med annat iofs. Du kan bara få ett "nej tack" :)
Frakt: Den får du betala så kan du själv bestämma hur den ska skickas.
IMG_3496.JPG


IMG_3497.JPG


IMG_3500.JPG


IMG_3501.JPG


IMG_3549.JPG


IMG_3550.JPG


IMG_3551.JPG
 

Bilagor

  • IMG_3552.JPG
    IMG_3552.JPG
    119.7 KB · Visningar: 51
Senast ändrad:
Topp