• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn 103st sa

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Nu åker min Sinn 103st sa (103.061st) ut till försäljning. Den är köpt på NK i Göteborg 2006-05-30. Certifikatet saknas men däremot så följer originalkvittot med. Klockan kommer med ytter- och innerbox. Jag vet ingen servicehistorik men klockan är nyruckad och den har en amplitud på 284 och går i snitt + 3 sek/dygn. Länken klarar av en handled på ca 18 cm. Till det yttre tycker jag att den överlag är i bra skick. Fler bilder kan skickas vid intresse.

Lite kort info om klockan:

Urverk: Valjoux 7750
Glas: Domat safirglas (antireflexbehandlat på båda sidor)
Boettlock: Transparent i reflexbehandlat safirglas
Storlek: 41mm
Höjd: 17mm
Luggbredd: 20mm
Dagskiva: Engelsk

DSC02645.JPG


DSC02630.JPG


DSC02625.JPG


DSC02635.JPG


DSC02637.JPG


DSC02647.JPG


DSC02651.JPG


DSC02654.JPG


DSC02664.JPG



För mer info om modellen:

https://www.sinn.de/en/Modell/103_St_Sa.htm


Pris: 10.200 kr inkl värde eller REK-frakt

48h returrätt och klockan ska då vara i samma skick som när jag skickade den.

För referenser:
https://klocksnack.se/threads/feskarn.10296/
 
Topp