• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn 104 Antracit grå

Pris
10000
Returpolicy
Det kommer vi överens om.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Bytte till mig en Sinn 104 med gråa Antracit tavlan, riktigt grym klocka på alla sätt men har redan två stycken klockor med silver tavla som konkurrerar med denna tyvärr så blir inte att den används som den borde. Riktigt grym klocka på alla sätt annars. Fint skick på klockan med sedvanliga hairlines och något lite "skrap" på vänster nedre bandhorn värt att nämna, inget stort. Uttagen september 2019 och kommer med original läderband i bra skick. Kan tänka mig att lägga något mellan vid rätt byte. Bytesvärde på min klocka sätter jag till 10000kr. Hör av dig vid mera frågor.

Några bilder på den.
IMG_20220507_140941__01.jpg

IMG_20220521_190358_151.jpg
IMG_20220507_170250_280.jpg
IMG_20220507_161443.jpg


Mvh Robin
 
Topp