• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Sinn 104 - grön

Ola G

Silver
Pris
11000SEK
Returpolicy
Om beskrivningens inte stämmer
Bilder Skickat
  1. Ja
Fantastisk trevlig Sinn 104 med sin fint skimrande gröna tavla. Denna köptes då jag tänkte att boetten i sin form var så lik klassiska Heuer Autavia mfl som jag älskar, men det är nog bara att inse att jag nog är mer av en chrono-guy, så därför får denna lämna

Klockan är verkligen sparsamt använd, på baksidan sitter lapparna fortfarande kvar

Klockan kommer fullset och med det beiga original canvasbandet

sinn 104 2.jpg

Jag tar gärna fler bilder till seriösa spekulanter men denna var den enda som fanns tillgänglig nu

Klockan finns i Skåne ochkan hämta i Malmö på mitt kontor eller fraktas enligt köparens önskemål efter det att betalning mottagits

Mvh
Ola G

PS Se gärna min ref. tråd i Good/Badguystråden DS

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp