• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Sinn 104 St Sa I

mahomes

Basic
2-Faktor
Pris
7.500 SEK
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Gör mig av med denna urläckra klocka då nytt ska in. Klockan är uttagen hos Eriksons Urhandel i mars 2019 och kommer i full set. Den är uttagen av en forummedlem, jag är andra ägare.

Skicket är väldigt bra med förväntade hairlines på polerade ytor, inga synliga repor eller dings. Inga mätningar har gjorts, men tiden och gångreserven går fint utan att jag märkt någon avvikelse.

Den mäter upp 41mm i diameter, 47mm Lug 2 Lug och perfekta 20mm i bandbredd. Den sitter på ett snyggt brunt vintage läder med orginal spänne. Något att anmärka är att jag själv har lagt till 2 hål där ett av hålen fick lite märken (se sista bilden). Dock inget som stör mig personligen.

Hänvisar dig till Eriksons hemsida för mer detaljerad information.

Listpris: 14.540 SEK
Mitt pris: 7.500 SEK SÅLD

Klockan finns för f2f i skåne, men kan också skickas på egen risk efter förskottsbetalning via swish. Tveka inte att fråga om du undrar över något :)

JPEG-bild-A868A2ACAA42-1.jpeg

JPEG-bild-ACE7E3DF0A2E-1.jpeg

JPEG-bild-264767A21FD6-1.jpeg

JPEG-bild-2FCF53FD88EC-1.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp