- Pris
- 10500
- Returpolicy
- Enligt ÖK
- Bilder Skickat
- Ja
Sinn 143 i nästintill orört skick med orginalbox och tropic-sport strap (förmodligen orginal). Klockan är svår att datera men kommer iallafall från någon gång under 80-talet.
Jag har mätt upp tidsavvikelsen med app och den gick +1.9 s./dygn under den uppmätta perioden. Chronograf och datumväxling fungerar till 100%. Vet inget om klockans servicehistorik.
•Lemania 5012 urverk.
•Aluminium PVD boett.
Boetten är nästintill orörd, väldigt fint skick, Glaset är lite repigt, detsamma gäller för boettlocket. Men jag skulle kunna benämna denna som NOS om det inte vore för glaset.
Delen av boxen där man placerar klockan är avbruten på mitten.
Erikson Urhandel värderade denna till 25 tkr och de som har sålts på nätet har gått för ca 20 tkr, men har varit i sämre skick.
Bilder:
Frakt och returrätt: Enligt ÖK.
Jag föredrar affär f2f i Stockholm.
Tack för annonsplats!
Jag har mätt upp tidsavvikelsen med app och den gick +1.9 s./dygn under den uppmätta perioden. Chronograf och datumväxling fungerar till 100%. Vet inget om klockans servicehistorik.
•Lemania 5012 urverk.
•Aluminium PVD boett.
Boetten är nästintill orörd, väldigt fint skick, Glaset är lite repigt, detsamma gäller för boettlocket. Men jag skulle kunna benämna denna som NOS om det inte vore för glaset.
Delen av boxen där man placerar klockan är avbruten på mitten.
Erikson Urhandel värderade denna till 25 tkr och de som har sålts på nätet har gått för ca 20 tkr, men har varit i sämre skick.
Bilder:
Frakt och returrätt: Enligt ÖK.
Jag föredrar affär f2f i Stockholm.
Tack för annonsplats!
Senast ändrad: