• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn 256-Prisbump 9:e dec

Subby

Rolex
Pris
12500
Returpolicy
Ingen
Bilder Skickat
  1. Ja
SÅLD FÖR 10500kr

Hej,

Det blir en Catch and release på denna sköna klocka då suget för en annan Sinn är brutal i dagsläget.

Det är en 256 som jag köpte förra veckan. Klockan är från 2008, väldigt bra skick överlag. Trycktestad till 10bar.

Det finns en liten repa på vridningen vid kl7, men inget som stör.
Okänd servicehistorik men kronografen nollställer korrekt och tidshållningen ligger på +5-8s/d.

Klockan kommer fullset med bundband, Sinn-zippotändare, alla papper, inre- och yttrelåda, och ett Sinn bandverktyg(det ersattes med ett annat Sinn-verktyg då det gamla var borta). Jag skickar även med natot på bilderna.

Gångjärnet på metallådan är trasig men yttrelådan och innerfodret håller allt ihop.

Pris/Bytesvärdet är 13500, nu 12500, samma som jag gav, jag är mest intresserad av Sinn U1, U2 och UX GSG9 men även andra Sinn modeller kan vara av intresse. Även Tag Heuer Aquaracer, Oris 65, Breitling Aerospace är intressant.

IMG_20181109_113747.jpg
IMG_20181108_083532_Bokeh.jpg
IMG_20181101_185720.jpg
IMG_20181101_185502.jpg
 
Senast ändrad:
Topp