• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sinn 356 Unboxing

  • Trådstartare Deleted member 1154
  • Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
D

Deleted member 1154

Guest
Kom en klocka trots att det är noll möjlighet till köp utan sälja av de jag har som gäller, men denna har jag velat testa...

I nådens år sommaren 2014 dök den upp direkt från Tyskland...

IMG_3506.jpg


IMG_3510.jpg
IMG_3511.jpg
IMG_3516.jpg
IMG_3517.jpg
_MG_4230.jpg
_MG_4215.jpg
_MG_4157.jpg
IMG_3511yyy.jpg
x9CG249.jpg


Sinn 356
38,5mm stor
Kanske för liten dock? det ska jag utvärdera, finns tydligen en Sinn 358 som är 42mm dock..

Helthetsintrycket är mycket bra, länken är fantastisk, och att den är i borstat stål som håller sig fint är en bonus
 
D

Deleted member 1154

Guest
Hur lägger jag över den i paketöppningstråden???
(missat det)

:)
 
D

Deleted member 1154

Guest
Det är "Persol" solbrillor, köpta här på forumet (var annars), kanske bärs klockan och solglasögonen bäst med "perlon" då? :)

Nån som har Sinn 358 eller har testat den? Är den bra på armen?
 
D

Deleted member 1154

Guest
Nån som har 42mm Sinn 358 hör gärna av dig...
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Riktigt snygg men hade personligen föredragit 42mm, ser ut som att du skulle kunna bära upp den också utan problem.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Riktigt snygg! Första Sinn jag faktiskt tycker ser bra ut och inte så platt

Däremot tror jag den är snyggare på en annan länk, request på en bild med det! ;)
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Grattis!! (Jag är modig! :) )
Sinn gör väldigt enkla men stilfulla klockor enligt mig, själv hade jag nog valt 42.
 

Skolläraren

Panerai
Grattis! Sinn är grymt mycket klocka för pengarna, och jag kan ibland sakna min gamla U1:a. I framtiden kan det absolut bli en ny Sinn-beater för min del.

Edit: Vad har jag missat angående att säga "Grattis"? Är det att bara ordet som blivit något underligt tabu eller är det enordsinlägg som är kruxet?
 
D

Deleted member 1154

Guest
8-4 lagom vs byt till den större 42mm, 50% fler tyckte den passar bra... Personligen tycker jag inte den är så "hög" , gillar inte höga, utan typ Omega speedmaster är perfekt...

Får testa 358an om tillfälle ges,
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp