• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Sinn 356

Björklund

Panerai
Lägger med viss tveksamhet ut denna till försäljning.
Köpt på forumet för inte alls så länge sedan.
Kommer med ytterbox, innerbox, nära ny femdelad originallänk från Sinn (dock med klockans ursprungliga ändlänkar då modellnumret är ingraverat i dem), svart originalläder med vita sömmar, det vanliga spännet samt nära nytt viklås från Sinn.
Mindre service utförd hos Erikssons Ur i feb -15, kvitto finns, dock inte specat vad som gjorts. Kan nog kollas med tidigare ägare.
Stämplat cert från butik i Tyskland. Klockan togs ut i oktober 2007. Verktyget från Sinn följer också med såklart.
Mått 38,5mm.

Har inte märkt av någon större tidsavvikelse. Använder den varannan/var tredje dag och behöver aldrig dra upp den manuellt.
Fint skick. Det finns några väldigt, väldigt ytliga repor på plexit, syns bara i vissa vinklar samt ett par märken vid bandhornen, se bilder.
Ser helst affär F2F i Sthlm med omnejd men kan eventuellt även skickas.
Ingen retur vid affär F2F, 48 timmar om den skickas. Fraktdetaljer kommer vi överens om.

Sätter försäljningspris till 11 500kr, vilket är ungefär vad jag gav för den för ett par månader sedan plus att jag köpt till viklåset.
Byter gärna till en PO 2500 42mm, självklart med lämpligt belopp upp från mig.

Nu lite bilder, ursäkta min mobilkamera som är sjukt dålig.
image2.JPG
image1.JPG

IMG_6088.JPG

image-5.jpg
image-4.jpg
image-3.jpg
image-2.jpg
image.jpg
 
Topp