• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Sinn 358

wundlander

I know I look great in my Mustache
Ett stycke tyskt flygarur till salu: Sinn 358.
Klockan mäter 42mm och är 16mm tjock. Gillar 22mm-snören.

Detta exemplar har vandrat runt på passaround och har lite märken vid ett av lug-hålen. Det medföljande bandverktyget är paj så om du gillar att lösa gåtor och lägga ihop ett och ett så kan detta vara klockan för dig.
Men det finns fler ledtrådar; en länkskruv har mystiskt försvunnit men jag tror att alla länkbitar är med.
Helt klart är detta ett ur med en spännande historia och en viss proveniens.

Klockan är uttagen i dec 2012 och kommer med lådor, papper och originalkvitto.
Alla tillbehör, minus en skruv och spetsen på bandverktyget, är med.
Kommer med länk, original-skinnband samt ett cheepo-band.

Priset sätter jag till 7500kr
F2F i Stockholm eller REK-paket. Swish är najs.

wundlander-3.jpg
wundlander-4-2.jpg
wundlander-4.jpg
wundlander-4-4.jpg
RHOF_2014_11013.jpg
RHOF_2014_11019-2.jpg
RHOF_2014_11054.jpg

RHOF_2014_11060.jpg


Tack för titten. :)
 

rogart-63

Patek
Den skulle jag vilja ha. Tyvärr blir man inte fet på a-kassa. Får jag bara sälja lite klockor m.m så vet vem om inte förståndet ökar.
 
Topp