• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Sinn 556 I RS

Emiel

Basic
2-Faktor
Pris
9500 SEK
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Uttagen Augusti 2022. Kommer med box, garantikort osv, dock bara en extra länkbit. Just nu tar länken typ 17,5-18cm handled.

Användningsspår finns över hela klockan, men ingenting som jag upplever som störande när man har den på sig. Skulle säga att utomhusbilderna ger ett bra intryck av skicket, inomhusbilderna tog jag under värsta omständigheterna att få fram alla små repor osv. Den går som den ska och jag har inte upplevt konstigheter med gången.

Kan skickas rek på min kostnad på köparens risk, men föredrar en trevlig f2f affär med en medlem med goda referenser någonstans mellan Strängnäs och Stockholm efter överenskommelse. Betalning via Swish. Inga byten denna gången.

IMG_3661.jpeg
IMG_3662.jpeg
IMG_3663.jpeg
IMG_3664.jpeg
IMG_3665.jpeg
IMG_3666.jpeg
IMG_3667.jpeg
IMG_3668.jpeg
IMG_3669.jpeg
IMG_3670.jpeg
IMG_3672.jpeg
IMG_3673.jpeg