• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SINN 556 Säljes / samköp / referenser sökes

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hade den varit större hade jag slagit till. Men den där lilla jäveln skulle jag inte se...
Eric är en riktigt good guy så är det nån som är sugen så är det bara att slå till!!
 

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Ok, jag är inte väldigt aktiv längre och säkert okänd för många. Ja, det är jag som har spårat ur med Zodiac för närvarande. Men jag tror att jag kan skrapa fram en ganska stor drös referenser (ni som ser detta och gjort affärer förr hojta gärna i tråden).
Har haft en U1:a tidigare men var då helt urflippad på oversize och den funkade inte vid tillfället. Men någonstans så gillar jag Sinn skarpt. Sedan har det stadigt tickat mot mindre och mindre klockor. Nu lånar jag ganska ofta frugans 39mm Sea Dragon och känner mig redo för något jag vacklat av och ann med längre.
Efter JayJays recension (tack för den) av den svalt vackra Sinn 556 började jag rycka och slita i mina kontakter. Ja ni vet hur jag brukar döna på när jag raggar Passaround klockor. Jag får napp hos klockfifflare jag haft att göra med flera gånger. Så för att detta ska bli gripbart för mig så vill jag ha en för i runda slängar 5000kr. Det får jag om jag tar två. Så är det någon som vill gå in på detta
Handlaren kan sina grejjor och har stabilt försett mig med klockor tidigare. Försäkrad försändelse. ´Det gäller en 556 med endast index och på stållänk. Det är just denna klocka som gäller. Inga variationer. Kommer med papper och garanti. Det är 556i på länk och inget annat som gäller.
Jag vill inte göra något projekt av detta så det är 1 co-pilot som gäller och först till kvarn. Det kommer att bli viss leverenstid men jag står som garant för pengarna.
Tjenna!

PM:at dig :)

/Andy7750
 

MAK

Friends of KS
Gjort affär med Erik. Bara gott att säga. Sitter med en av "hans" zodiacs på armen just nu.

OHE2U9t.jpg
 
Topp