• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn 556A

matlun

Omega
Fan, ingen ide att smygsänka, 7000 svenska kronor, billigare blir den inte. Garanti till Juni -17 och den är i fint skick den lilla tyskan.

Sen jag skaffade min Grand seiko i somras ligger de andra klockorna och skäms i sina lådor.... Så dom får vandra vidare.

Först ut är en tyska som säkerligen inte behöver vidare presentation. Men lite info ändå...

  • Case
    • Case made of stainless steel, satinized
    • Sapphire crystal glass in front, anti-reflective on both sides
    • Transparent case back made of sapphire crystal glass, anti-reflective on the interior
    • Case back screw-fastened
    • Crown screwable
    • Meet the technical requirements for waterproofness, as set out in standard DIN 8310
    • Pressure-resistant up to 20 bar
    • Low pressure resistant
  • Functions
    • Hours, minutes, seconds
    • Date display
  • Dimensions and Weight
    • Case diameter: 38,5 mm
    • Band lug width: 20 mm
    • Case thickness: 11 mm
    • Weight without strap: 65 gramme
  • Dial and Hands
    • Matte black dial
    • Numbers and indices coated with luminescent colour
    • Hour and minute hand coated with luminescent colour
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Klockan är i fint skick med lite deskdives.

Allt som ingick vid nyköp ingår givetvis. Pris 8000:- då medföljer gummit.

Eftersom det är min första annons så blir det f2f Uppsala/Kungsängen med omnejd och betalningsmedel Swish.
Retur: Ingen vid f2f

Önskar någon mer bilder eller mer info så kan jag absolut skicka via PM!

Thanks gent's
 
Senast ändrad:
Topp