• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn 556i mot Sinn 104

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Pris
8500
Returpolicy
Om beskrivningen inte överensstämmer med verkligheten, detta gäller givetvis åt bägge håll
Bilder Skickat
  1. Ja
Nu har jag fått testa på att äga en Sinn 556i under en period, fantastisk toolwatch som går under radarn samt skjortärmen men samtidigt vid närmare beskådan besitter en hel del fina detaljer. Blanksvart tavla, Sinns guldfärgade rotor, H-länken som kramar handleden, de kritvita indexen, borstningen.

Däremot är suget stort att få prova på en Sinn 104 nu, beroende på vilken 104 du har så kan jag tänka mig pengar +/- men hittar gärna ett jämnt byte rakt av. Viktigaste är att din också kommer full set, stort plus är om du har den på H-länk dessutom. Jag kan mötas upp runt Eskilstuna/Västerås, annars kör vi rek via PostNord. Har ett bra gäng med referenser här: https://klocksnack.se/threads/terrytee.99383/ och förväntar mig att du åtminstone har en handfull referenser att visa upp vid eventuell bytesaffär.

Min 556i kommer full set med boxar, cert & är uttagen 2018-10-27 från Eriksson Urhandel. Klockan i sig är givetvis i ett mycket fint skick.
Jag har varesig bråttom eller något intresse av andra förslag, så det får jag vänligen be dig om att respektera.
lz6wIGF.jpg

cFsggM3.jpg

eyf405g.jpg

Tack KS för ett forum i världsklass!
Terry
 
Topp