• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn 556i på H-länk prisbump 18/8 -19

Fredrikbj

Breitling
Pris
9000
Returpolicy
Ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Till salu är alltså en Sinn 556i. Klockan är köpt av mig i juli 2017 hos Erikson urhandel I Sundbyberg. Sedan köpet är den använd cirka 15 gånger. Klockan kommer på en H-länk och är överlag i mycket gott skick.

Medföljer gör ytterbox, innerbok, instruktionsbok, stämplat cert, Sinns varaint av loctite, länkverktyg, insexnyckel för justering av länklängd, extra länkbitar. Det finns även ett värderingsintyg som utfärdades i samband med köp. Jag har försökt att med bilderna ge en rättvisande bild av klockans skick. Det finns mindre märken på låset. I övrigt inget som riktigt framgår när jag synar. Det finns lite plast kvar på länk och baksida boett att plocka bort för den som går igång på sådant. Tyvärr ingen aning om gången. Jag skickar med ett snyggt brunt OEM-läder med vit kontrastsöm. Sitter på ett Sinn C-spänne. Klockan säljs helst f2f i Stockholm. Betalning med swish. Retur: Nej.

Byten: Ja, kanske det. Är ute efter reverso,, alternativt OP 36 eller 39 mm, möjligen exp 1. Pengar upp från min sida naturligtvis.

Nytt pris 18/8 -19, 9000 kr, ner från tidigare 9500 kr.

Klockfakta:
Verk:ETA
Kaliber: 2824-2
Diameter: 38,5
Gångreserv: 38h
Vattentäthet: 200meter
Material: Stål
Lås: Viklås

sinn5561.jpg


sinn5562.jpg


sinn5563.jpg


sinn5564.jpg


sinn5565.jpg


sinn5566.jpg
 
Senast ändrad:
Topp