• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn 556i

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Pris
6000
Returpolicy
Nej, annat ska in.
Bilder Skickat
  1. Ja
Pga andra klockor som hägrar säljer jag min Sinn 556i. Klockan är inköpt från Erikson Urhandel i slutet av 2016 och har precis kommit tillbaka från garantiservice nere i Frankfurt (problem med frikoppling av rotorn, avhjälpt nu). Klockan är använd i rotation med (för många) andra klockor, därför är skicket som det är. AR-beläggningen på glaset är felfri men det finns märken på baksidan av bandhornen efter bandbyte, det finns även ett par mikrorepor på utsidan av ett bandhorn (se bilder).

Klockan är fullset och levereras på läder med Sinns deployant-lås. Tidhållningen är efter återkomst från Sinn inom +-5 SEK/dag. I priset ingår REK på köparens risk, F2F möjlig i Stockholmsområdet. Vill du ha den skickat med värde eller annan tjänst (jag rekommenderar Dragans Spedition & Inkasso) står du för kostnaden. Ingen retur på klockan då den är under garanti och annat ska in.
Byte: Reverso GT med den senare tavlan i gott skick, fullset.
Referenser finns från forumet: https://klocksnack.se/threads/gäspande_skorpan.50739/

Bilder:
274FDA8E-5222-46AB-AEFC-DE5B880D4545.jpeg
4C7476AB-83F6-4A90-BC9F-3C56EAF3400E.jpeg
565C497B-6B2D-4F69-A873-6FA9A9EA2A1F.jpeg
30CC1A47-C714-4DC3-9249-27B4F867DF39.jpeg
F1842275-1C59-4721-9FF1-E5E826461630.jpeg
 
Topp