• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sinn 6066 slutar produceras - Någon som har en?

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Tycker att det är en fantastiskt vacker klocka.

Om någon har en så får de gärna langa lite bilder. :)

521898_525407520838610_1877637072_n.jpg
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: Sinn 6066 slutar produceras - Någon som har en?

Hade en 6000 en gång i tiden. Köpte den billigt av Molle och sålde halvdyrt till en tysk. Nu går de för ordentliga summor har jag sett.

Nåja, trevlig men för liten, för tjock och lite risig finish. Vi skildes åt efter nåt halvår sisådär.

Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Har ingen, men kollar efter andra Sinn, dyker upp mycket på tyska ebay....
Många skriver inte world wide på sökverktyget på ebay , men det brukar funka om man frågar...
 

morrism

Audemars
Tycker de gör riktigt snygga klockor, skulle säkert haft flera stycken om det inte varit för den sjukt lökiga loggan. Antingen BH-märke eller sunk-stureplans nattklubb, typ:

13.jpg
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
masterkiller skrev:
Den är snygg, ring Erikson Urhandel och kolla om dom har en i lager?

http://www.eriksonurhandel.se/

Men jag tycker den är väldigt lik Longines Legend Diver och skulle hellre ta en LLD....

IMG_4925.jpg

Äru full eller?? Som att säga att en Saab och en Volvo ser likadana ut!! Sluta knapra barnmat...man blir flummig av det!

Enda likheten är att bägge dinkor har dubbelmontage...SINN är brutlat mycket snyggare...visserligen subjektivt...men den ligger ett par nivåer över Långkinesen på samtliga möjliga mätbara punkter!!
 
Topp