• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Sinn 836 PB

Laddsladd

Paneristi
Paneristi
2-Faktor
Pris
11.000
Returpolicy
Ja, om klockan inte stämmer med beskrivningen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Aktiverar upp denna igen.

En favorit får lämna pga sug på nya köp. 836 är en storebror till bla 556 men med mer Sinn-teknik såsom tegimenterad boett och 80 mT magnetskydd.
43 mm men bärs smidigt då den bara är 10,6 mm tjock. 22 mm mellan luggarna

Uttagen 2021 och jag har ägt den sedan 2022. Finns lite småmärken som kan skönjas på bilderna men inga dings och inga repor i glas.

Kommer på svart integrerat silikonband med tegimenterat butterflylås. Jag har inte själv använt silikonet då det är lite kort för mig. Skulle gissa på max 19 cm omkrets. Kommer naturligtvis fullset med allt som ingår enligt bild.

Pris 11.000 12.000

Inga byten. Föredrar Swish då det vore kul om det kom in pengar den vägen någon jäkla gång…

IMG_6768.jpeg

IMG_6760.jpeg
IMG_6759.jpeg

IMG_6764.jpeg

IMG_6763.jpeg

IMG_6767.jpeg

Bilagor

• IMG_6761.jpeg
    IMG_6761.jpeg
    765.5 KB · Visningar: 11
  • IMG_6766.jpeg
    IMG_6766.jpeg