- Pris
- 5000kr
- Returpolicy
- Om ej som beskrivet
- Bilder Skickat
- Ja
Bulova Devil Diver 96B350
Pris: 5000kr
Inköpt: 2025-03-31 (en knapp månad gammal)
Fullset: Cert, innerbox, ytterbox samt ett extra waffle-gummi
Skick: Nyskick. Endast provad några få gånger
Byten: Gärna mot något roligt i samma prisklass typ Nezumi, Tusenö, PRX eller något liknande. Prova mig!
Övrigt: Årets sommarklocka 2026!
SÅLD - Sinn 856 H-länk
Pris: 17000kr18000kr
Inköpt: 2023-03-07 (fortfarande under garanti till juli 2026)
Fullset: Cert, kvitto, innerbox, ytterbox, extra länkbitar, länkverktyg och instruktionsbok
Byten: eventuellt någon billigare som delbetalning, prova mig!
Skick: Litet skavmärke på AR-coatingen (tror jag) mellan centrum och kl. 4 som endast syns i "fel ljus" (se bild). Ingenting som märks när klockan bärs eller känns med nageln. Vissa spår av skrivbordsdykning på claspen
Bilder: Finns massor bakom spoilerknappen nedan
Övrigt: Fullt tegimenterad boett samt länk gör klockan i princip odödlig. Endast baklocket saknar tegimentering pga nickelhalten. En riktig GADA-klocka med andra ord.
SÅLD - Synchron military (limited edition)
Pris: 6000kr
Inköpt: 2021-04-06
Fullset: Cert & låda (tub)
Skick: Självklart spår av användning i form av hairlines på sidan av boetten, inga större repor eller dings
Byten: absolut! Skicka ett PM och prova mig
Övrigt: Limiterad till 500 klockor, varav 250 med PVD, 250 utan. Denna är numrerad #110. Läs mer om klockan här
Snabb teknisk info:
Pris: 5000kr
Inköpt: 2025-03-31 (en knapp månad gammal)
Fullset: Cert, innerbox, ytterbox samt ett extra waffle-gummi
Skick: Nyskick. Endast provad några få gånger
Byten: Gärna mot något roligt i samma prisklass typ Nezumi, Tusenö, PRX eller något liknande. Prova mig!
Övrigt: Årets sommarklocka 2026!
SÅLD - Sinn 856 H-länk
Pris: 17000kr
Inköpt: 2023-03-07 (fortfarande under garanti till juli 2026)
Fullset: Cert, kvitto, innerbox, ytterbox, extra länkbitar, länkverktyg och instruktionsbok
Byten: eventuellt någon billigare som delbetalning, prova mig!
Skick: Litet skavmärke på AR-coatingen (tror jag) mellan centrum och kl. 4 som endast syns i "fel ljus" (se bild). Ingenting som märks när klockan bärs eller känns med nageln. Vissa spår av skrivbordsdykning på claspen
Övrigt: Fullt tegimenterad boett samt länk gör klockan i princip odödlig. Endast baklocket saknar tegimentering pga nickelhalten. En riktig GADA-klocka med andra ord.
SÅLD - Synchron military (limited edition)
Pris: 6000kr
Inköpt: 2021-04-06
Fullset: Cert & låda (tub)
Skick: Självklart spår av användning i form av hairlines på sidan av boetten, inga större repor eller dings
Byten: absolut! Skicka ett PM och prova mig
Övrigt: Limiterad till 500 klockor, varav 250 med PVD, 250 utan. Denna är numrerad #110. Läs mer om klockan här
Snabb teknisk info:
- Kaliber: ETA 2824-2
- Diameter: 42 mm
- Bandbredd: 20 mm
- Gångreserv: 38 h
- Vattentäthet: 300 meter
- Kronan: skruvad
Senast ändrad: