- Pris
- 12900
- Returpolicy
- Kommer vi överens om
- Bilder Skickat
- Ja
Sinn 857 på länk uttagen 2017.
Edit: nya bilder tillagda då det finns en fläck på glaset vid kl 6 som ser ut som en skada. Det visade sig vara ett skräp.
Full set.
Tegimenterad yta så den har hållit sig i bra skick trots att den använts frekvent.
Kan inte hitta någon större skavank på klocka eller länk. Se bilder.
Edit 211028: Finns ett skrap i aluminiuminsertet vid 47. Syns tydligt på bilden. Mer förlåtande i verkligheten, men det finns där.
Har mätt upp gången och den ligger mellan +3 och -6sekunder per dygn.
43mm i diameter, 22mm länk och 12mm tjock.
Pris 12900:- OBRO inkl rek frakt.
Byten kan vara intressant, gärna Sinn UX eller U50. Även Grand Seiko HAQ SBGN, SBGV kan vara intressant.
Nya bilder utan skräp 211026:
Bilder 211024:
Såld! Sinn EZM3 på länk och med svart Sinn original gummi.
Uttagen juni 2013, ingen servicehistorik.
Har inte märkt nått avvikande i gång under mitt ägande. Håller på att mäta upp avvikelse nu.
Full set.
Klockan är använd och inte i nyskick, se bilder. Inga större saker dock vad jag kan upptäcka.
Pris 8500:-, inkluderar rek frakt.
Edit: nya bilder tillagda då det finns en fläck på glaset vid kl 6 som ser ut som en skada. Det visade sig vara ett skräp.
Full set.
Tegimenterad yta så den har hållit sig i bra skick trots att den använts frekvent.
Kan inte hitta någon större skavank på klocka eller länk. Se bilder.
Edit 211028: Finns ett skrap i aluminiuminsertet vid 47. Syns tydligt på bilden. Mer förlåtande i verkligheten, men det finns där.
Har mätt upp gången och den ligger mellan +3 och -6sekunder per dygn.
43mm i diameter, 22mm länk och 12mm tjock.
Pris 12900:- OBRO inkl rek frakt.
Byten kan vara intressant, gärna Sinn UX eller U50. Även Grand Seiko HAQ SBGN, SBGV kan vara intressant.
Nya bilder utan skräp 211026:
Bilder 211024:
Såld! Sinn EZM3 på länk och med svart Sinn original gummi.
Uttagen juni 2013, ingen servicehistorik.
Har inte märkt nått avvikande i gång under mitt ägande. Håller på att mäta upp avvikelse nu.
Full set.
Klockan är använd och inte i nyskick, se bilder. Inga större saker dock vad jag kan upptäcka.
Pris 8500:-, inkluderar rek frakt.
Senast ändrad: