• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OHPF Sinn EZM 13.1 PB

Tuktuk

Pandion
2-Faktor
Pris
18000 kr
Returpolicy
Enl ö k
Bilder Skickat
  1. Ja
Tjena,
Det är nog med lite sorg i hjärtat jag säljer min fina EZM, men det vill inte riktigt klicka.
Den jag köpte den av nu i veckan har köpt den på auktion. Det finns tyvärr inget cert, men Sinn box med bok.
EZM 13.1 lanserades ju 2022 så den är i varje fall inte äldre än så, och det finns inte ett märke på den (förutom en liten repa på boettlocket), helt repfritt glas.
Den går perfekt, distinkt vridring och perfekt kronograf. Liten diskret sekundvisare kl 3 och datum fönster 4.30, kronograf kl 6.
Andas tysk precision, solid kvalitet och lättburen titanboett. Byggd för att klara allt och WR 500m 👍
Kommer på läder med Sinn spänne.
Abloggtowatch har en bra recension.
Pris: 18.000 inkl frakt. (Bytesvärde 20k)
Tuk
(stänger inte dörren för byte mot annan, tex S&S Skydiver eller S&S WT på länk eller annan kronograf 😊)
IMG_6964.jpeg
IMG_6979.jpeg
IMG_6966.jpeg
IMG_6981.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp