• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Sinn EZM 3

Ulf L

Basic
Pris
17500
Returpolicy
Inom 24h om varan ej är som beskriven. Ej vid F2F.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en mycket fin Sinn EZM 3 (ref. 603.010).

Klockan köptes via Erikson Urhandel i april 2024 då begagnad i skicket 5/5 (se bild) klockan är uttagen 2018 från början, jag är 2:a ägaren. Den kommer som fullset med box, certifikat, manualer, verktyg, extra länkbitar samt samtliga medföljande band (se bild).

EZM 3 är en av Sinns mest klassiska robusta klockor med vänsterställd krona, och Sinns välkända Ar-avfuktningsteknik. En modell som blivit något av en modern kultklassiker bland oss Sinn-entusiaster ;)

Specifikationer

  • Referens: 603.010
  • Diameter: 41 mm
  • Safirglas
  • Ar-avfuktningsteknik
  • 500 m vattentäthet
  • Vänsterställd krona

Skick

Mycket fint skick. Glas och bezel utan anmärkning. Endast normala och mycket begränsade spår av varsam användning framför allt på låset på länken, se foto.

Ingår

  • Box
  • Certifikat
  • Manualer
  • Verktyg
  • Originallänk med extra länkbitar
  • Original Sinn läderband
  • Original Sinn silikonband
  • NN Nato-band
Ingen bytesaffär denna gång då jag har annat på ingång. Finns i Stockholm för F2F affär, Kan också skickas med värdefrakt efter betalning.
Det finns en goodguy-tråd om mig https://klocksnack.se/threads/ulf-l.17713/#post-4866491
Läs mer om klockan: https://www.sinn.de/en/watches/ezm-3.html


IMG_1965.jpeg
IMG_1966.jpeg
IMG_1964.jpeg
IMG_1967.jpeg
Bild.png
 
Tillbaka
Topp