• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sinn leveranstid?

Paman

Breitling
Hej alla!
Fyller "halvjämnt" nästa månad och letar efter en födelsedagspresent till mig själv, det kan man väl vara värd ;-). Har bläddrat runt mycket här på KS och hittar hela tiden nya klockor man blir sugen på. Har köpt ett par chronografer redan här på K&S och nu skulle jag vilja ha ett komplement till dem. Har för tillfället fastnat för Sinn 556. Är det någon som har en uppfattning Sinn's leveranstider? Hittar ingen info på deras hemsida.
 

V

Cartier
Rekommenderar också Erikssons Ur. Dessutom är priserna så gott som identiska hos dem i butiken som på Sinns egen hemsida. Go AD :)
 

CLT

Rolex
Sist jag var hos Eriksons och pratade Sinn så var priserna identiska. Det är Sinn som prissätter i butikerna. Allt finns inte på laget tyvärr, men tyckte dom pratar om 1 veckas leverans.

Så ska du köpa en ny Sinn, titta in hos AD och prata med dom!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Är modellen slutsåld och i produktion så kan det ta lång tid, så vänta inte med att kolla upp leveranstiden.
 

V

Cartier
Men om den finns hos Erikson i lager är jag helt säker på att de ordnar med frakten hem till TS.
 

Paman

Breitling
Tack alla för snabba svar! Hör hemma i Skåne så ett besök blir lite svårt men jag skall kontakta Eriksson i veckan och kolla vad de har hemma!!
 
Topp