• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn mot Sinn? Prisbump!

bearyouden

Omega
2-Faktor
Första och enda prissänkningen. Vill fortfarande helst byta mot en Sinn U1. Nytt pris 8500 vilket är prutat och klart.

Kom igen nu U1-ägare :)


Förvärvade denna klocka för ett par veckor sedan och jag borde egentligen vara toknöjd. Sinnjävulen har dock slagit till och jag vill prova mer (detta är min första Sinn). Hoppas därför att det finns någon därute som vill byta mot en Sinn U1. Detta är det enda bytet som är av intresse. Försäljning funkar också men byte går före.

Klockan är från 2006. Servicehistorik är okänd men klockan håller tiden riktigt bra. Jag har burit den konstant under ett par veckors tid och den har inte avvikit något i tidshållning. Kronografen nollställer perfekt och allt funkar som det är tänkt.
Kommer med inner och ytterbox, skruvmejsel, originalkvitto, länk, grått Zulu samt ett brunt racingskinn.

image.jpg
image.jpg


Pris/bytesvärde 9500 SEK.
Jag och klockan finns i Skåne. Kan skicka inom Sverige.
Ok med retur inom 24 timmar om klockan ej lever upp till förväntningarna eller beskrivningen.
 
Senast ändrad:
Topp