• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn originalgummi...fixat!

frere

Audemars
2-Faktor
Det är en kall dag i april. Man provar sin sommarklocka. Hmm, tänker man, det här gummiarmbandet, är inte det lite långt? Man funderar en stund, men har is i magen och låter kniven vara.

Nästa dag har man lite tråkigt. Byter lite armband på klockorna, beställer hem några naton. Nä, något mer måste göras. Köpa klocka? Tyvärr inget kul i budgetklassen ute på KS. Man tar fram kniven och sommarklockan. Man ångrar sig nästan direkt. Man förtränger det hela. Kanske får man spinkigare armar lagom till juni?

Plötsligt blir det sommar. Man tittar i klocklådan och hittar ett gummiband som bara duger till att pumpa fram jätteådror på handen. Man behöver ett till.

Är det någon som har ett över? Gärna oanvänt, okortat. Ska passa U1/UX/U2. Svart eller rött.
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Jag fick nyss erbjudande av handlaren jag nyss köpte min sinn av. Gummi+stort lås för 125 euro om det kan vara intressant.
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Jag mailade Sinn här om dagen. Dem ska ha €175 för sina med stort lås. Beräknad leverans tid är dock tre månader. Men deras svenska AD Eriksson Urhandel får in de röda om två veckor. Om någon ser ett vitt så säg till mig.
 

frere

Audemars
2-Faktor
I ett byte här på forumet. Tidigare kunde man köpa gummi utan lås för några hundra från tyskland, det verkar vara bittrare tider nu...
 
Topp