• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn U1 fullset + extra armband (Lönehelgsprisbump)

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag har en Sinn U1 från hösten 2014 i mycket bra skick, köpt av mig direkt från Sinn. Allt ingår, inkl. låda, papper och kvitto. Jag har lite för många klockor så den har inte blivit mycket använd i rotationen, dvs. att den är två och ett halvt år gammal märks inte. Förra sommaren köpte jag till silikonarmband + spänne från Eriksson i Sumpan, även de i mycket bra skick fortfarande. Silikonarmbandet är size:att till typ 17,5 cm. Metallarmbandet också, men alla extra länkar finns. Det är få / typ inga repor på klocka och armband. Om du inte håller med, så kan vi köra retur. :) Allt detta slumpar jag bort för 13 000 kr + ev. frakt (12 000 endast denna helgen), kan ses F2F i Stockholm.
Klockan lär inte behöva någon djupare presentation, så här kommer en uppsjö bilder. Fråga om det är något.

IMG_1727.JPG
IMG_5891.jpg
IMG_7274.jpg
IMG_8053.jpg
IMG_8866.jpg
IMG_8880.JPG
IMG_8882.JPG
 
Senast ändrad:
Topp