• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen Sinn U1 S E 2017

Oscar900218

Silver
Säljer nu min Sinn U1 S E uttagen i månadsskiftet januari/februari i är, köpt på forumet tidigare i år. Klockan är som ny och såklart fullset.

Vi snackar alltså en Sinn U1 S E (som jag skulle gissa på stå för Schwartz och Ecru, för det är färgerna som använts) à 44mm med silikonarmband som sitter som en smäck på min ~17cm handled. Armbandet är skuret (som man gör med dessa armband) till 17.5-18cm omkrets ungefär, så den borde fungerar för de flesta. Här finns alla roliga tekniska detaljer som Sinn kan beskriva bättre än vad jag kan - http://www.sinn.de/en/Modell/U1_S_E.htm

Sinn kränger denna för 2160 EUR + 50 EUR frakt till Sverige, (21 826 kr för klockan). Sätter priset till 15000kr OBRO (exkl. ev. frakt, helst F2F i Stockholm, retur enligt ök.
(17tkr bytesvärde). Skickar med årets katalog från Sinn också så ni kan Läsa om U1 men även väcka köplusten för mer Sinn i framtiden :)

IMG_2481.JPG
IMG_2482.JPG
IMG_2483.JPG
IMG_2422.JPG

IMG_2489.JPG

IMG_2508.JPG
IMG_2509.JPG
IMG_2517.JPG

IMG_2541.JPG

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp