• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn U1 SDR NYTT PRIS!

emilarne

Cartier
Hallå KS!

Då har flipparsjukan slagit till igen.... :bag: jäkligt tråkigt då detta är en sjukt trevlig klocka!

Till salu en Sinn U1 SDR från 2010 med Inner/ytterbox och cert.

Kommer med 2 gummin(Grönt och vitt) som passar på mig med ca 18cm handleder. Ett nytt kostar ca 1000:-

Servicehistoriken är okänd men tidshållningen är inte ett problem jag märkt av.

Skicket är overall riktigt bra men bristerna kommer här:

2 hairlines på vridringen, svåra att få till på fotona...

En pytteding på ett bandhorn.

Viklåset lider av SMP sjukan och är ganska repig.

Lämnade in den hos Eriksson Urhandel härom veckan pga att jag tyckte mig se lite smuts mellan vridring och glas. Det visade sig att det bara var lite damm som fastnat i glasets lim och skulle enligt Eriksson inte påverka klockan på något annat sett än estetiskt. Detta syns bara o man kollar riktigt noga i vissa vinklar.

Gällande returpolicy så är det full retur om klockan inte är som beskriven!

Pris 9000:- 8000:- Kom igen nu KS, dä ä bare att kööp
Sinn U1 nr2.JPG



IMG_3274.JPG
IMG_3278.JPG

Sinnn U1 nr1.JPG
 
Topp