• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn U1 SDR Tyskt ubåtsstål!

Tänkte kolla av intresset för min Sinn U1 eftersom suget efter något dyrare har sakta smugit sig på. Jag är galet nöjd med klockan och den är i fint skick. Det finns en ding vid vänster bandhorn som ser värre ut på bild än vad den är samt en minimal hairline på glaset, ca kl 12 som endast syns i vissa vinkar och då man tittar väldigt nära. Dock inget som har stört mig. Spännet visar såklart märken efter användning. Klockan är från 2010 med okänd servicehistorik. Tidshållningen är dock väldigt bra, ca - 2 sek/dygn då jag mätt under en vecka mot appen Time Calibrator. Klockan kommer med inner- och ytterbox, certifikat och gummiarband i fyra olika färger (röd, vit, grön och svart) samt ett svart nato. Verktyget finns men är tyvärr trasigt. Mest bang for the buck får du om du har lika taniga handleder som jag, ca 17 cm. Då är det garanterat att alla armband passar. Finns för F2F i Sthlmsområdet. Klockan kan också skickas. Betalning via Swish. Ingen retur vid F2F. Retur inom 24 h om jag skickar klockan. Jag förbehåller mig rätten att sälja till högstbjudande samt att dra tillbaka annonsen om jag ångrar mig. Eftersom detta är första gången jag säljer klockor här så uppskattas tips via PM. Ber om ursäkt för kassa bilder. Kan givetvis ta fler om så önskas Prisidé: 10k men alla bud beaktas.

Cheers/ Fredrik
20160411_183730.jpg
20160411_183907.jpg
20160411_183939.jpg
20160411_184047.jpg
 
Topp