• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn U1 SDR

rogart-63

Patek
En fin Sinn U1 SDR fullset .Med inner och ytterbox + cert från 2010 .

Vilket innebär att det sitter ett ETA 2824 verk i klockan och inte som i de nyare ett Sellita verk .

Jag har testat klockan i Timegrapher och där gick den fint-fint .Så även på armen . 0,0 i avvikelse och 0,3 i beaterror . Bild kan fixas på det .
Jag bytte nyligen till mig klockan i en bytesdeal men känner att jag har för många klockor .

Så sist in först ut som gäller .

Två gummin medföljer .Ett vit och ett grönt . Passar till 18,5 och mindre handleder .22 mm mellan luggarna

Diverse repor finns på spännet . Klockan har en pytteliten ding på ett bandhorn och ett par hairlines på insert .Syns vid 42 . Men syns inte särskilt mycket annars än i visst ljus .Enligt förra ägaren ska där finnas limrester från montering av glas .Inte något jag hittat eller sett .Tro mig jag har letat .

Hade tänkt mig 8000:- skickat som paket vilket innebär att klockan är försäkrad utifall att .

Kan oxå tänka mig byta mot en systemkamerahus och eller macroobjektiv + pengar .

Frågor på det tas via PM

Returpolicy så är det full retur om klockan inte är som beskriven och köpare står för rekommenderad frakt .

RSCN3746.JPG
RSCN3744.JPG
RSCN3743.JPG
RSCN3742.JPG
RSCN3741.JPG
RSCN3740.JPG
RSCN3739.JPG
 
Topp