Bogatir
Basic
- Pris
- 14900kr
- Returpolicy
- Nej, klockan är under garanti
- Bilder Skickat
- Ja
Hej KS!
Köpte denna fantastiska Sinn U2 av @daviden här på forumet för cirka 6 månader sedan. Han hade knappt hade använt den och jag säljer klockan för en symbolisk hundring mindre (sätt in den hundringen på BCF vettja!). Byte med vintage är ok, men jag vill ha 9 000 upp. Bytesvärdet sätter jag till 16 000. Betalning via Swish, frakt inom Sverige ingår.
Klockan kostar EUR 2410 (24800 kr) ny.
GMT-funktionen är fantastisk, tidshållningen och skicket likaså. Fullset med länk och gummi som passar i alla fall 18 cm omfång.
En av de få klockor som vanligt folk är nyfikna på, konstigt nog funkar den här extremdykaren till allt från skjorta till neoprenedräkt samt hoodie och slitna blåjeans.
PM:a om du har frågor.
PS: Klockan är i Stockholm från 11-16 november.
"The U2 series takes all the familiar advantages of the SINN diving watches to an entirely new level. Reliable at depths up to 2,000 meters. Equipped with a second time zone. Functions reliably at temperatures between -45 and +80 °C. Confirmed and certified."
Köpte denna fantastiska Sinn U2 av @daviden här på forumet för cirka 6 månader sedan. Han hade knappt hade använt den och jag säljer klockan för en symbolisk hundring mindre (sätt in den hundringen på BCF vettja!). Byte med vintage är ok, men jag vill ha 9 000 upp. Bytesvärdet sätter jag till 16 000. Betalning via Swish, frakt inom Sverige ingår.
Klockan kostar EUR 2410 (24800 kr) ny.
GMT-funktionen är fantastisk, tidshållningen och skicket likaså. Fullset med länk och gummi som passar i alla fall 18 cm omfång.
En av de få klockor som vanligt folk är nyfikna på, konstigt nog funkar den här extremdykaren till allt från skjorta till neoprenedräkt samt hoodie och slitna blåjeans.
PM:a om du har frågor.
PS: Klockan är i Stockholm från 11-16 november.
"The U2 series takes all the familiar advantages of the SINN diving watches to an entirely new level. Reliable at depths up to 2,000 meters. Equipped with a second time zone. Functions reliably at temperatures between -45 and +80 °C. Confirmed and certified."
- Completely made of high-strength seawater-resistant German Submarine Steel
- Tested based on European diving equipment standards and certified by DNV GL
- Bezel withTEGIMENT Technology and therefore especially scratch-resistant
- Ar-Dehumidifying Technology enhances functional reliability and freedom from fogging
- Functionally reliable from –45°C up to +80°C
- Captive diver's bezel with minute ratcheting
- Crown at 4 o'clock to prevent pressure on the back of the hand
- Second time zone on a 24-hour basis
- Mission timer design for optimal readability
- Sapphire crystal glass
- Pressure-resistant to 2,000 m diving depth (200 bar), certified by DNV GL
- Low pressure resistant
Bilagor
Senast ändrad: