• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn U50 SDR

HSK

Diamant
2-Faktor
Pris
19.000kr
Returpolicy
Nej, klockan är under garanti till februari 2023.
Bilder Skickat
  1. Ja
Uttagen hos Erikson 22/2 2021 men tyvärr känner jag inget direkt sug att ta på mig den när jag öppnar klocklådan så den får gå vidare. Fullset med allt som medföljde vid nyköp. Endast testad på länk, antal gånger den har använts kan nog räknas på ena handens fingrar och då på nato så den är i kanonskick. Det enda jag kan se som finns att anmärka på är någon typ av missfärgning/slitage ovanför spännet på länken, oklart hur det har uppkommit då den mest legat nedpackad men den kan i och för sig ha legat emot något. Detta framgår av bilderna men bortsett från det hittar jag inte minsta lilla hairline så passa på att köpa en "ny" klocka med ett par tusenlappar i rabatt! ;)

Jag ser helst en ren försäljning men kan eventuellt vara öppen för byten med pengar upp/ner. Jag är jäkligt kräsen men det skadar inte att fråga, det värsta du kan få är ett vänligt nej. 19.000kr inkl. spårbar och försäkrad frakt (REK Extra). Hör gärna av er om ni har några funderingar och se min GG-tråd för referenser från tidigare affärer: https://klocksnack.se/threads/hsk.103024/

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp