- Pris
- 20.000 kr
- Returpolicy
- Inom 24h om klockan ej är som beskriven
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer min mycket fina U50 som jag köpte ny av Ericsons Urhandel i november för 3 år sedan. Sparsamt använd sedan dess vilket syns. Går precis som den ska och håller tiden väl, senaste dygnet mätte den in på -7 spd.
Det enda att anmärka på är att den antireflektiva behandlingen är lite skadad lite här och var. Tycker bilden visar det väl - man måste titta i ljust reflekterade ljus för att notera det. Så man kan ju strunta i det/polera bort allt/byta vid framtida service. Har dragit av på priset pga detta iallafall.
Givetvis fullset med allt som följde med köpet - även ett värderingsintyg som jag fick med.
Jag kan stå för eventuell frakt (REK Extra)
Det enda att anmärka på är att den antireflektiva behandlingen är lite skadad lite här och var. Tycker bilden visar det väl - man måste titta i ljust reflekterade ljus för att notera det. Så man kan ju strunta i det/polera bort allt/byta vid framtida service. Har dragit av på priset pga detta iallafall.
Givetvis fullset med allt som följde med köpet - även ett värderingsintyg som jag fick med.
Jag kan stå för eventuell frakt (REK Extra)