- Pris
- 25000
- Returpolicy
- Nej, klockan är helt ny och under garanti
- Bilder Skickat
- Ja
Tog ut en Sinn U50 Hydro för ett par veckor sedan hos Eriksons Ur - vi klickar inte helt och väljer därför att släppa den vidare. Är på för mycket neo-vintage spår för tillfället... (denna hobby...).
Detta är varianten med hel "tegimentering" dvs, härdning och behandling som förhindrar repor. På tal om repor är den i totalt nyskick då den endast burits några strötimmar i hemmet. För er som inte har koll på denna modell så är den oljefylld och pallar 500 ATM (5000 meter) - gjord av tyskt ubåtsstål.
Full-set så klart. Nypris på denna är 33 695, kvitto och värderingsintyg från Erikson finns såklart. Säljes gärna F2F till medlem med goda referenser, mina referenser hittar ni i signaturen. Kan skickas på köparens risk. Bjuder på ett snyggt Sinn textilband och rek-frakt till trevlig köpare!
Helst ren försäljning men tänka mig byten om ni har något roligt inom neo-vintage.
Specs:
41 mm wide
47 mm lug-to-lug
20 mm lug width
11,8 mm thick
Ronda 715 Li - SWISS MADE
Battery with extremely long service life (up to 10 years)
End of life function
5 bearing jewels
Anti-magnetic as per DIN 8309
Functionally reliable from - 20 °C to + 60 °C
Detta är varianten med hel "tegimentering" dvs, härdning och behandling som förhindrar repor. På tal om repor är den i totalt nyskick då den endast burits några strötimmar i hemmet. För er som inte har koll på denna modell så är den oljefylld och pallar 500 ATM (5000 meter) - gjord av tyskt ubåtsstål.
Full-set så klart. Nypris på denna är 33 695, kvitto och värderingsintyg från Erikson finns såklart. Säljes gärna F2F till medlem med goda referenser, mina referenser hittar ni i signaturen. Kan skickas på köparens risk. Bjuder på ett snyggt Sinn textilband och rek-frakt till trevlig köpare!
Helst ren försäljning men tänka mig byten om ni har något roligt inom neo-vintage.
Specs:
41 mm wide
47 mm lug-to-lug
20 mm lug width
11,8 mm thick
Ronda 715 Li - SWISS MADE
Battery with extremely long service life (up to 10 years)
End of life function
5 bearing jewels
Anti-magnetic as per DIN 8309
Functionally reliable from - 20 °C to + 60 °C