• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn UX från 2012-09-18

Maro

Audemars
Hej

Dax att gå vidare igen då det kliar i fingrarna efter något nytt.

Köptes för några månader sedan och är fortfarande i väldigt fint skick, finns lite spår av användning på gummit men annars är den super fin.

Ska du ha en beater så är det helt klart denna du ska välja.

Jag tar tacksamt emot bytesförslag och till rätt objekt så kan jag lägga pengarna som behövs, allt av intresse Omega? Seiko? Rolex? Vintage? eller nyare. testa mig helt enkelt.

Pris: 10k och hämtas då upp i Göteborg eller Varberg, kan skickas och då bestämmer köparen vilken fram den vill betala för.



 
Topp