• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Avslutad Sinn UX S GSG9

Emiel

Basic
2-Faktor
Pris
20,000 SEK
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Uttagen April 2019 och kommer med låda, garantikort och ett vitt integrerad silikonband med svarta spännet.

Vill gärna påpeka att länken tar max typ 18,5-19cm handled. Enligt första ägaren är detta alla länkbitar klockan kom med. Silikonbandet är ett snäpp kortare och tar typ 0,5cm mindre. Jag kan såklart ta specifika mått på länken och bandet vid behov.

Jag har försökt att spegla skicket så väl som möjligt på bilderna, men tveka inte att höra av dig om du vill ha flera bilder eller funderar på något annat.

Bytesförslag tas väldigt gärna emot, dock endast med pengar åt mitt håll och inga dykare. Spontant mest intresserad av en annan Sinn eller en Wempe Iron Walker Quartz med mörk tavla, men kom gärna med förslag. Värsta du kan få är en vänlig nej :)

Kan skickas rek plus på min kostnad på köparens risk, men föredrar en trevlig f2f någonstans mellan Strängnäs och Stockholm efter överenskommelse. Betalning via Swish. Jag säljer endast till medlemmar med 2 factor och referenser.

IMG_4282.jpeg
IMG_4283.jpeg
IMG_4284.jpeg
IMG_4285.jpeg
IMG_4286.jpeg
IMG_4287.jpeg
IMG_4288.jpeg
IMG_4289.jpeg
IMG_4290.jpeg

Tillbaka
Topp