• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn UX SDR - Fullset 2019 *prisbump igen*

m4ckan

Omega
Pris
13000kr
Returpolicy
Nej, om inte annat överenskommits
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Säljer denna riktigt feta Sinn då den inte får tillräckligt mycket armledstid. Klockan är inköpt hos Eriksson urhandel i juli 2019 och inte använd särskilt mycket, skicket är därför väldigt bra. Möjligtvis någon hairline om man letar, spännet har nog något märke efter desk diving också. Gummibandet är kapat efter mina taniga handleder på det innersta "hålet", så om du har större handleder så behövs en ny strap.

Allt jag fick med köpet ingår, dvs box, kvitto, värderingsintyg osv.

Lite snabba specar:
* Oljefylld boett i tyskt ubåtsstål, tegimenterad bezel.
* Vattentät till 5000m
* ETA 955.652 quartzverk

Fler bilder kan såklart fixas. Affär i Stockholm alternativt så skickar jag det på köparens bekostnad och risk.

20190908_194325.jpg
20190908_194248.jpg
20190908_194237.jpg
 
Topp