• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn UX SDR *Liten PB*

Abben

Cartier
2-Faktor
Pris
17500
Returpolicy
Nej, klockan är under garanti
Bilder Skickat
  1. Ja
Kör en liten prisbump då jag gärna säljer här istället för andra säljsidor. 17900:-->17500:-

Lägger ut min Sinn UX SDR (EZM 2B) då mina knotiga undulathandleder inte funkar med klockan. Det är en besviken KS:are som får inse sina begränsningar i klockbärandet, men den enes död, den andres bröd, så att säga.
Nu har nämligen du chansen att förvärva badklockan för året. Sinn UX SDR, svart vridring, oljefylld med 5000m WR, tyskt ubåtsstål, HAQ kvarts <10s avvikelse per år, H-länk och rött Sinn-gummi på noname butterflylås.

Uttagen på Erikson 21/4 2020, så gott om garanti kvar.
Mycket fint skick och såklart full set.
Några märken kan ses på framförallt låset, se bilder.

Inga byten aktuella längre.

Frakt inkluderat i priset, alt F2F möjligt i norra delarna av Västerbotten för medlemmar med referenser.

IMG_20200616_192311.jpg

IMG_20200616_192453.jpg

IMG_20200616_192532.jpg

IMG_20200616_192642.jpg

IMG_20200616_192700.jpg
 
Senast ändrad:
Topp