• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sinnen är på väg..

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Kul! När jag jobbade i Hamburg var jag sugen på att åka ner till Sinn och hämta ett finansur. Det blev tyvärr aldrig av så det är kul att se när någon beställer direkt från Sinn.
 

SSL

Audemars
Sinnen beräknas angöra Solna på onsdag

Hoppsan Kerstin
image.jpg
 

SSL

Audemars
Bra size ändå. Var lite orolig, och blev lite skeptiskt nu i början. Men så jämförde jag med Victorinoxen som e 40. Föredrar fan 38,5 till bebishandleden.
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Fin!
Hur gick det att handla från Sinn med deras krav på kortnummer separat och vad det nu är. Har förstått att de är (var?) rätt omständliga vid affärer över nätet. Kan du beskriva din bild av affären i lite målande ordalag?
 

SSL

Audemars
Fin!
Hur gick det att handla från Sinn med deras krav på kortnummer separat och vad det nu är. Har förstått att de är (var?) rätt omständliga vid affärer över nätet. Kan du beskriva din bild av affären i lite målande ordalag?

Efter beställning så tog det en dag för dom att kolla ordern eller vad dom gör. Sen fick jag ett mail med bifogade filer med min beställning och ett där dom ville ha mina kortuppgifter och signatur. Kändes skumt o känns fortfarande. Men dom kör väl så. Skrev ut, fyllde i, tog bild med luren o bifogade. Sen gick allt väldigt fort.
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Det är nog inga konstigheter egentligen men det känns ju som att de inte lämnat tiden då man la sitt kort i en apparat med karbonpapper i och sedan körde över kortet med en vältmekanism, bakom sig... Klockan var ju urskön och affären gick snabbt så allt gott trots allt vad det verkar.
 
  • Like
Reactions: ssl
Topp