• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SIRdavid

Hela köpet med SIRDavid var ytterst behagligt. Snabb på att svara, väldigt kunnig, och ytterst trevlig att prata med över en kaffe under försäljningen. Helt klart en goodguy!

Inga konstigheter här inte. Tvärtom mycket smidigt och enkelt. Precis som det ska vara. 100 % GG i min bok. :)

Köp en klocka högre prisklassen av David. Snabb kommunikation, sedan väldigt smidig och trevlig affär! Rekommenderas starkt, 100% goodguy.

Sålt klocka till SIRdavid och det var en utomordentligt smidig affär för båda parter. 100% goodguy i alla avseenden!

Sålde en klocka till @SIRdavid, trevligt, smidigt, inga problem, 100% rekommenderad snubbe! Hade jag fler klockor att sälja som han vore intresserad av så skulle jag sålt dem med :)

Köpt klocka av @SIRdavid på distans och allt var över förväntan, 110% smidigt schysst och mycket trevlig upplevelse, gör mer än gärna fler affärer.

Tillbaka
Topp