D
Deleted member 7325
Guest
- Pris
- 9999
- Returpolicy
- Nej då klockan är under garanti
- Bilder Skickat
- Ja
Är du ute efter din första "riktiga" klocka? Har du kanske provat några seikos och diverse micro brands, Den där plastiga G-shocken var kanske inte riktigt din stil?
Luta dig då tillbaka, För jag är lösningen på dina bekymmer.
Med sin karismatiska kulör, Drar den till sig blickar, En skimrande blå färg som ändrar skepnad många gånger.
Oris Aquis är i mina ögon den perfekta instegsklockan för dig vill ha något annat än en smaklös Armani eller Hugo boss klocka.
Tyngden i den här skönheten är välbalanserad och gör den till en fröjd att bära, Sommar som vinter.
Snabb info
Case material Steel
Case diameter 43.5 mm
Water resistance 30 ATM
Bezel material Ceramic
Glass Sapphire Glass
Dial Blue
Movement Automatic
Movement/Caliber Oris 733
Power reserve 38 h
Number of jewels 26
Uttagen i början på året hos mywatch.
Då mywatch inte är auktoriserad dealer åt Oris saknad cert, Men finns kvitto såklart som täcker garantiärenden om dom mot all förmodan skulle uppstå i framtiden.
Annars kommer klockan fullset utöver cert.
Luta dig då tillbaka, För jag är lösningen på dina bekymmer.
Med sin karismatiska kulör, Drar den till sig blickar, En skimrande blå färg som ändrar skepnad många gånger.
Oris Aquis är i mina ögon den perfekta instegsklockan för dig vill ha något annat än en smaklös Armani eller Hugo boss klocka.
Tyngden i den här skönheten är välbalanserad och gör den till en fröjd att bära, Sommar som vinter.
Snabb info
Case material Steel
Case diameter 43.5 mm
Water resistance 30 ATM
Bezel material Ceramic
Glass Sapphire Glass
Dial Blue
Movement Automatic
Movement/Caliber Oris 733
Power reserve 38 h
Number of jewels 26
Uttagen i början på året hos mywatch.
Då mywatch inte är auktoriserad dealer åt Oris saknad cert, Men finns kvitto såklart som täcker garantiärenden om dom mot all förmodan skulle uppstå i framtiden.
Annars kommer klockan fullset utöver cert.
Bilagor
Senast redigerad av en moderator: