• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad (SISTA CHANSEN 1300kr inkl allt) Squale Super 20 Atmos

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
Såld! Tack till köpare och KS för annonsplats!

--------------------------------------------------------------

Squale Super 20 atmos tillsammans med Barrett

Nu 1900 1800 1600 1500kr inkl oanvänt "orginal nato strap (samt bandet som sitter på)"

Sista chansen, blir den inte såld nu så är det inte meningen att jag skall bli av med denna skönhet.

1300 kr inkl frakt, band på bild och "orginal nato strap"!



Är öppen för skamliga förslag med reservation för att jag kan säga nej.

Så var det dags att låta den vackraste klockan jag har vandra vidare. Anledningen är att tidshållningen inte är konsekvent och jag har kommit till insikten att vintage inte är bra för mitt psykiska välmående:doctor: .

Klockan håller tiden bra för det mesta men kan tappa en hel del (15 minuter inatt) speciellt när den ligger stilla på rygg :-/ Sätter ett pris därefter: 1900:- 1800 + 100 kr frakt (REK) eller Bytesvärde 2100:-


squale1.jpg
squale2.jpg
squale3.jpg
squale4.JPG

band.jpg


Länkar nedan till KMS annons här och snor den 4:e bilden (med tillstånd, tack för det):

https://klocksnack.se/threads/vintagebonanzautförsäljning-squale-sÅld-okeah-sÅld-endast-supercompressor-kvar-prissÄnkning.32618/#post-720895

Snor även hans information med tillägget ovan kring tidshållningen.

"Squale Super 20 atmos tillsammans med Barrett. Ca 38 mm, ingen skruvad krona. Vridringen är stationär så tillvida att den inte går att snurra på.
Håller tiden bra. Tappad lume på sekundvisaren samt minutvisaren. Inga märken att tala om för att vara vintage. Överlag cool klocka men har sina issues!"

Jag finns i Stockholm för F2F men skickar gärna till hela landet.

Referenser:
https://klocksnack.se/threads/niclasnice.33838/

Är också öppen för alla bytesförslag men är svag för mikromärken (är speciellt nyfiken på Helson), Seiko och Citizen.. Hit me!



Returpolicy: Full retur om objektet ej är som beskrivet. Vid F2F ej retur.
 
Topp