Nilzén
Silver
- Pris
- 1500 OBRO
- Returpolicy
- En hederssak
- Bilder Skickat
- Ja
Edit: upptäckte att batteriet tagit slut. Utlovar dock att allt funkar och slår av rejält på priset.
Det skulle ha blivit sommarklockan 2022, men andra köp utmanar om positionen.
En råcool ana digi i titan från det kanadensiska märket Momentum.
En review och relevanta specs hittar du här:
Sammanfattningsvis 43 mm diameter. 100 m wr (provtryckt i år).
Skicket gott, var god se bilder. Kommer med svart orginalgummi med titanspänne samt ett grymt väl passande Zuludiver i orange som jag monterat titanhårdvara på. I nuläge passar den min 18,5 cm handled, men går att korta och mikrojustera.
Inga boxar/cert.
Priset inkluderar spårbar frakt med PostNord. F2F längs axeln Göteborg-Norrköping kan ordnas. Annan frakt på köparens bekostnad och risk.
Referenser på mig här:
Swish regerar.
Tack för uppmärksamheten och för KS!
Det skulle ha blivit sommarklockan 2022, men andra köp utmanar om positionen.
En råcool ana digi i titan från det kanadensiska märket Momentum.
En review och relevanta specs hittar du här:
Momentum Format 4 Titanium Review - WatchReport.com
We are big fans of analog-digital watches here at WatchReport, so we’re delighted to review the latest release from Momentum. This is the Format 4, an updated version of their Format 2 done in titanium and optional sapphire. Let’s start with some specifications: Titanium case, 43mm across at the...
www.watchreport.com
Sammanfattningsvis 43 mm diameter. 100 m wr (provtryckt i år).
Skicket gott, var god se bilder. Kommer med svart orginalgummi med titanspänne samt ett grymt väl passande Zuludiver i orange som jag monterat titanhårdvara på. I nuläge passar den min 18,5 cm handled, men går att korta och mikrojustera.
Inga boxar/cert.
Priset inkluderar spårbar frakt med PostNord. F2F längs axeln Göteborg-Norrköping kan ordnas. Annan frakt på köparens bekostnad och risk.
Referenser på mig här:
Nilzén
Lite olika affärer har det blivit här på forumet och andra klockställen. Skriv gärna en rad om hur du upplevt mig som säljare/köpare/bytare! Allt gott!
klocksnack.se
Swish regerar.
Tack för uppmärksamheten och för KS!
Bilagor
Senast ändrad: