• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sista pris! Omega Speedmaster Apollo XI 40th Anniversary

mackie-

Omega
Omega Speedmaster Apollo XI 40th Anniversary Edition REF: 311.30.42.30.01.002
Fullset med boxar, cert och extra lull-lull. Komplett länk.
Uttagen av föregående ägare 2009-12-15 på Krons Ur i Stockholm.
Köpt av mig julen 2016. Klockan är i fint skick och sparsamt använd. Aldrig polerad och inte heller servad.
Omega 1861 Manuellt urverk.
Håller tiden mycket bra och gångreserven är också mycket bra. Kronografen fungerar utan anmärkning och nollställer korrekt.
Hairlines finns givetvis och även en del swirls på claspen. Lite skrap finns på helasiten men det går att ta bort med ex. Polywatch.
Överlag är klockan i gott skick.

Priset sätter jag till 30k. Tidigare 39k.
Ingen retur.

Affären görs helst f2f i Stockholm. Självklart skickar jag även och då bjuder jag på frakten.
Betalning görs med Swish eller banköverföring.

Detta är min första försäljning på forumet men jag har hunnit köpa en del så några referenser finns endast som köpare.

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


Tack KS för ett grymt forum och för annonsplats!
 
Senast ändrad:
Topp